Här kontaktar du oss.

Telefon

08 – 38 41 01

Öppettider

Måndag – Fredag: 9.30 – 18.00
Lördag: 11.00 – 15.00
Söndag: stängt
Övriga röda dagar: stängt

Lunchstängt mellan 13:30-14:30 under vecka 16 och 17!

Email

Supportärenden för varor inköpta hos oss hänvisar vi till vår support.

Övriga ärenden kontakta oss via email info@itechstore.se.

Butik & drop in service

I den fysiska butiken har vi inlämningsservice för reparationer. Vi har tyvärr begränsad möjlighet att hjälpa dig med tekniska frågor i butiken då våra apple-tekniker oftast är upptagna med serviceuppdrag. Du når oss bäst på email för sådant.

OBS! Vi tar endast emot kort som betalningsmedel i butiken!

Möjlighet att få faktura finns för företag – vi gör då en sedvanlig kreditupplysning. Formulär att fylla i finns i butiken.

Rådmansgatan 25 – Stockholm

Visa större karta

Buss: Blå buss 2. Röd buss 43. Stig av vid hållplats Tegnérgatan.

T-bana: Rådmansgatan (uppgång Tegnérgatan).

Inskicksservice

Du kan posta dina trasiga enheter till oss så reparerar vi dem och skickar normalt tillbaka dagen efter. Det tillkommer en fraktavgift tillbaka (för iPhone blir den 99:- och iPad 149:- och faktura skickas i efterhand, fakturaavgift på 34.80:- tillkommer). Packa dina enheter väl och skicka dessa till:

iTech Store
Rådmansgatan 25
114 25 Stockholm

Skicka gärna rekommenderat och ange felbeskrivning och kontaktinformation i försändelsen. Glöm inte att lämna lösenkod till enheten. Vi gör gärna en kostnadsfri undersökning och återkopplar med totalkostnad, skulle ni inte vilja reparera skickar vi tillbaka (kostnaden blir då bara returfrakten + ev. fakturaavgift).