Butikspersonal

Vi som arbetar i butiken har olika kompetensområden inom all utrustning från Apple från programvaror, telefoner, datorer till Apple TV. Men det är inte alltid vi har teknisk personal i kassan som kan svara på just de frågor som du har. Då lämnar vi gärna över frågan till den som känner till frågeställningen lite mer djupare och då kan vi behöva återkomma till dig senare. Har du lite mer komplicerade frågor kan vi förmodligen hjälpa dig bättre genom att kontakta oss på email.

Byta reservdelar själv

Eftersom man behöver ett visst tekniskt kunnande och rätt verktyg för att byta reservdelar själv finns det stor risk att man har sönder sin enhet eller reservdelen om man är osäker. Våra erfarna tekniker kan däremot reparera din utrustning åt dig mot en avgift och då även lämna garanti på arbetet. På grund av detta så hjälper vi i regel inte till med hur man byter reservdel eller liknande då det dels konkurrerar mot vår serviceverksamhet men också för att det kan upphäva garantivillkoren eller andra villkor som gäller för reservdelarna eller sin utrustning.

Betalningsmedel

Vår är en kontantlös butik,vilket innebär att vi endast tar emot betalningar med kort.